Terugblik webinar “Het nieuwe werken in de horeca”

Samenvatting van onze eerste POSsystems webinar.

...
michel
Share:

POSsystems x Lightspeed x Jamezz op locatie Club Zand

Gisteren was het eindelijk zover en hebben we onze webinar “Het nieuwe werken” over de veranderingen in de horeca gehouden. In deze webinar vertelden Michel Janssen (POSsystems), Katia Martens (Lightspeed), Joost Putters (Jamezz) en Joost Lute (Club Zand) over de technieken die in de horeca kunnen worden ingezet om de dienstverlening en service te blijven waarborgen en waar mogelijk te verbeteren, met als doel om efficiënter te werken en idealiter ook kosten te besparen.

De nieuwe horeca

De horeca mag weer open, maar er zijn wel aangepaste maatregelingen. Dit betekent dat we creatief moeten zijn. POSsystems helpt horecaondernemingen om een totaaloplossing in hun restaurants te realiseren. Michel Janssen van POSsystems vertelde ons hoe hun samenwerking met diverse partners hen de mogelijkheid geeft om samen met een ondernemer te gaan zitten om zo het perfecte totaalplaatje voor zijn restaurant te creëren. Vanwege de situatie waarin we nu verkeren, is het essentieel om je zaak op de huidige maatregelingen aan te passen. POSsystems adviseert het kassasysteem van Lightspeed en de integratie met Jamezz om je als restaurant het beste op de nieuwe horeca in te stellen.

Je kassasysteem is het hart van je zaak

Katia Martens van Lightspeed besprak hoe belangrijk je kassasysteem voor je zaak is. Niet alleen al je bestellingen gaan langs je kassasysteem, maar het is ook een tool om gegevens over bijvoorbeeld je omzet en je klanten te verzamelen.  Zij raadt je aan om de data die je met je kassasysteem hebt verzameld te gebruiken om de juiste keuzes te maken. Vanwege social distancing zal je bijvoorbeeld je vloerplan opnieuw moeten indelen, maar welke invloed heeft dit op je omzet? Is het wellicht verstandig om de menukaart aan te passen om verspilling tegen te gaan. Dit zijn allemaal zaken die je met het Lightspeed kassasysteem handig kunt beheren. Daarnaast kun je de klantgegevens die je hebt verzameld inzetten om je vaste gasten zo goed mogelijk te informeren. Op die manier weet iedereen waar hij aan toe is. Daarnaast is één van de grootste voordelen van het Lightspeed kassasysteem misschien wel het ecosysteem van geweldige partners dat het bezit. Eén van deze partners is Jamezz.

Je digitale verlengstuk

Joost Putters van Jamezz gaf ons meer informatie over hun oplossing voor bestellen in de horeca. Door middel van enkele applicaties (QR-code, tablet, bestelzuil en webshop) zorgt de software van Jamezz ervoor dat uw gast of klant precies wanneer hij zelf wil snel en gemakkelijk kan bestellen en afrekenen. Dit geeft uw personeel meer rust en tijd om zich met klantenbinding en service bezig te houden om uw gast een nog fijnere beleving te geven. Daarnaast is het een ideaal middel om de fysieke afstand tussen personeel en gast, wat op dit moment heel belangrijk is, te waarborgen.

Tevreden ondernemers

De locatie Club Zand was natuurlijk niet zomaar uitgekozen. Zij waren één van de eerste ondernemingen die met POSsystems om tafel hebben gezeten en zijn nu een tevreden gebruiker van zowel Lightspeed als Jamezz. De ideale sparringpartner om enkele vragen over het gebruik van deze hulpmiddelen op los te laten. De eigenaar van Club Zand, Joost Lute sloot de webinar dan ook af met een Q&A.

Mocht je interesse naar aanleiding van deze webinar zijn gewekt, neem dan contact op met POSsystems voor een vrijblijvende adviesgesprek.

<iframe src=”https://player.vimeo.com/video/431694617″ width=”640″ height=”564″ frameborder=”0″ allow=”autoplay; fullscreen” allowfullscreen></iframe>

...
michel
Share:

Recente berichten